Datum: 2011-02-28  |  Tid: 08:30:56 Allmänt  |   Kommentarer (2)

Måndag

Inatt har ja sovit asdåligt! Vet inte varför. :( Har verkligen inte kunnat somnat va ja än gjorde. :( Skrutta somna redan vid tio & ja satte mig lite vid datorn sen gick ja & la mig. Men låg bara & vred & vände på mig & har hållt på så större delen av natten. :/ Vet inte hur många gånger ja vart uppe. :/ Skrutta vakna inte förrän vid fem första gången. Så lite surt att ja inte sovit ngt. :(

Skrutta somna nu i babysittern men ingen idé ja går & lägger mig för får ändå gå upp klockan nio eftersom vi ska ner till stan. Ska till arbetsförmedlingen & sen soc. Ska va på soc kl elva.

Igår städa ja lite på förmiddan. Möblera om lite i skruttas rum oxå. Va inte nöjd me så de stod förut så har tänkt gjort de länge. ^^ Tvättade gjorde ja oxå. Sen gick ja ner till Marie på en kopp kaffe. :) Skrutta fick va kvar hemma hos pappa. ♥ De va skönt (låter hemskt men) & få gå ner själv faktiskt. Kunde slappna av lite mer. :) Men de va även skönt & komma hem & pussa på skrutta. ♥

Sen tog vi en promenad. Tog ju bort mjukliften som ja skrev igår i barnvagnen. Skrutta har ju nämligen börjat gråta ibland när vi e ute & går så antagligen tycker hon de e tråkigt. & de kan ja förstå när hon bara såg de vita "taket" i vagnen. Så Marie kom me den smarta idén att vi skulle ta bort den & bädda ner henne i täcken oså ist. :) Så nu ser hon mer ut & köpte även en barnvagnsleksak på Profab häromdan som låter jättemkt när man skakar på den & den tyckte hon va rolig. :) Så igår när vi va ute & gick så gråt hon ingenting. :) Hon sov mkt men när hon va vaken sa hon inget heller. :) Så de va nog ganska lyckat. ;)

Vi firade ju att vi har vart tillsammans i 2 år & förlovade i 1 år igår oxå. :) Så blev god mat & mys. :)

Blitt lite dåligt me uppdatering nu. Ska försöka bättra mig igen. ;)

Lämna gärna en liten kommentar. :)

Ha de bra! ♥



Kanske ska börja avsluta alla inlägg me en fråga & se om man kanske kan få lite mer kommentarer så de blir lite roligare & blogga. ;)

Va ska ni göra idag? :)

Kommentarer
Postat av: Sara

jag ska jobba på bion hela dagen & även eventuellt gå på två filmer :)

2011-02-28 @ 09:49:45
URL: http://www.finest.se/sarabodin
Postat av: mli

Grattis till 2 år:)



Jag ska till H&M en sväng och köp mig en ny outfit,, känner mig bara ganska stor och tråkig för tillfället så behöver liva upp mig själv lite och sen till IKEA ch handla möbler till bebis :)

Så en massa shopping blir det idag :D

2011-02-28 @ 10:00:00
URL: http://mliisme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback