Datum: 2011-02-04  |  Tid: 13:33:10 Allmänt  |   Kommentarer (1)

Fredag igen!

Jahopp, då va de fredag igen. Vart tar veckorna vägen?
Skrutta va ju redan sex veckor igår. ♥

Inatt somna hon vid halv tolv & vakna efter tre & va vaken till fem, sov sen till nio. :)
Så de va skönt! E lite jobbigt när hon e vaken två timmar mitt i natten men. Ja satt & kolla på förlossningskliniken så tiden gick fort. ;)
Jättetät i näsan e hon oxå. :( Hon spydde upp slem två gånger inatt när vi va uppe. :( Men läkaren sa att hon inte va förkyld & hon hade ingen feber så hon e bara tät i näsan. Får hoppas att de blir bättre snart för låter verkligen inte kul. :(

Imorn ska ja & Hailey va själva hemma. :( Älskling ska till Tösse & fira Emelie som fyllde 20 igår. ;) Grattis! :D
Tänkte att ngn skulle komma hit & hålla mig sällskap men verkar inte som att ngn vill. Haha. :P
Ja får klara mig själv helt enkelt. ;) Lite småtråkigt men. Ja får väl kolla på filmer som inte älskling vill se ell ngt. ^^

Sitter & väntar på mamma nu. Hon ska köra mig till EuroCash så ja får panta burkar & handla lite. Har typ fyra pappåsar me pantflaskor så de tar upp hela utrymmet under diskbänken. :P Så kan va gött & få bort de. ^^
Kanske skulle köpa ngt fredagsmys oxå men får se på de. ^^

Ha de bra! ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

du får köpa lördagsmys ist så du har när du ska va hemma själv :P

2011-02-04 @ 14:00:00
URL: http://www.finest.se/sarabodin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback