Datum: 2011-08-04  |  Tid: 09:58:10 Allmänt  |   Kommentarer (2)

Torsdag!

Igår va ja ner till Marie & drack kaffe och tjöta. :) Sen färga även hon mitt hår så nu ser de lite bättre ut. ;)

På eftermiddagen så gjorde vi iordning Alvin´s badbåt oså bada barnen. :) Alltid lika kul. :) Sen blev gumman jättetrött men vägrade sova. :S Så fick gå hem. Blev lite bättre men efter ett tag va de ingenting som hjälpte. Mamma kom & hämta henne och gich hem till sig. Gumman sov nämligen där inatt. :)

Älskling va iväg och fiska igår och jag satt på balkongen med Diddi & tog en öl. Åkte sen ner till stan en sväng men det var väl inte så jättekul. ^^ Va in på Konsum och köpte kyckling så när ja kom hem käka jag och älskling kycklingsallad. :) Kollade på Navy CIS & sen gick vi och la oss.

Sköööönt & sova hela natten! ^^ Gick upp vid halv tio och käka frukost och nu sitter jag här. ;) Fint väder idag med så får se va vi hittar på. :) Älskling ska åka iväg till sin farmor nu och jag ska ringa mamma & säga att vi är vakna så får vi se när hon kommer. ;)

Ha de bra!


Kommentarer
Postat av: Anja

Härligt med lite "semester", kan tänka mig att nätterna gör nog mö:P

2011-08-04 @ 11:25:13
URL: http://bettyooop.blogspot.com/
Postat av: zara

fin blogg du har :) måste fråga vart du köpt "babysittern" som hon sitter i den va super söt ! :)

2011-08-08 @ 09:17:57
URL: http://zarawahlberg.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback