Datum: 2011-08-11  |  Tid: 12:23:53 Allmänt  |   Kommentarer (0)

Torsdag.

I tisdags tog jag och gumman bussen bort till Sara. Lat, ja vet. Haha. ;) När vi var vid biblioteket så blev gumman ledsen & ville ha mat så ja ställde mig upp och la henne helt ner & gav henne flaskan. Sätter mig ner och PANG! Ja glömde fälla ner sätet. Hahahahahaha. Som tur va så va de inga mer på bussen förutom busschauffören & han kolla ganska konstigt på mig. XD Vet inte om han fatta att ja ramla eller inte. ;) Men så var fallet iaf. ^^

Satt hemma hos Sara och drack kaffe och tjöta ett par timmar. Sofie kom och även Jocke. Gick sen ner till stan och tog en fika på Rio. Efter de satte vi oss i plantaget och tjöta & sen gick vi till ica. Började sen regna och jag hade korta byxor och tofflor så jag ringde mamma. Vi gick in på bion så länge & väntade. Mamma kom och när vi var vid Capri började de regna jättemycket plus åska så fatta att jag var glad att mamma kom. ;) Jag är LIVRÄDD för åska. :S

Kollade på film me älskling på kvällen. :)

Igår var jag och gumman jättetrötta och jättegriniga båda två. :S Vet inte va det var med oss. Vid ett kom mamma oså åkte vi med till stallet en sväng. Sen va vi in på skinnmetro, bolaget och eurocash. När jag kom hem så blev det ett tag med dammsugaren. ^^ Kände att de var lika bra & få det gjort eftersom jag jobbar tre dagar på raken nu. Så orken kommer inte riktigt finnas där. ;)

På kvällen åkte älskling och Lars iväg & hämta ett soffbord. Hitta ett begagnat för 150 kr så de var inte så farligt. ;) Blev riktigt nöjd faktiskt. :) Lägger upp bild någon annan gång. ;)

Sen satt jag i soffan under täcket och dippade grönsaker och kollade på Livet På BB. :) Älskling kollade på några avsnitt av en serie för han gillar inte Livet på BB. ;)

Idag har jag också vart jättetrött men efter jag tog en dusch blev det lite bättre iaf. Jag och gumman har varit nere hos Marie och tagit en kopp kaffe. :) Nu har vi nästan jämt precis kommit hem och gumman sover. Jag har plockat ihop hennes leksaker så det ser städat ut igen. ;) Ska snart göra mig korv med bröd & sen blir det jobb 14-21.

Får se när jag uppdaterar nästa gång. Imorgon jobbar jag 13-21 och på lördag 7-16 så kan hända attjag inte orkar. ;)

Ha de bra!

Såhär sött låg gumman igår :


Gamla bordet :


"Nya" bordet :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback