Datum: 2011-08-14  |  Tid: 20:59:20 Allmänt  |   Kommentarer (1)

Söndag!

Nu ska jag äntligen försöka slänga ihop ett inlägg. ;)

I torsdag jobbade jag ju kvällen. Ställde mig och stekte korv vid halv ett och mamma kom vid tjugo i. Vet inte varför men jag kollade på mitt jobbschema och såg då att jag började klockan ETT och INTE TVÅ!! Fatta vad stressad jag blev! Så jag fick slänga i mig korvarna och cykla fort som faan till jobbet. Hann i tid iaf. ;) Hade tänkt att jag skulle gå till jobbet & då ta en omväg så jag fick röra lite på fläsket men det hann jag då inte me. Haha. ;)

I fredags gick jag bort med gumman till mamma vid kvart i sju och gick sen hem & sov i två timmar. De va väldigt välbehövligt! :) Mamma kom sen me henne vid halv tio och då gick jag ner till Marie. :) Sen kom även Lina och lilla Tuva dit så det blev kaffe och prat. Mycket trevligt! :) Sen gick jag hem & käka lite mat och sen iväg för & jobba 14-21.

Lördagen var jag jättetrött!! Gumman vaknade tio över fem så det var inte så rockit. Men det var bara att gå iväg till jobbet för att jobba 7-16. Efter jobbet cyklade jag hem och älskling hade glömt att lägga ut nyckeln så jag fick sitta och vänta. ^^ Använder nämligen ingen väska så orkar inte ha me mig nycklar när jag vet att han är hemma. ;) Men iaf. När jag kom hem busade jag lite med gumman och sen hoppa jag in i duschen. Älskling gick bort med gumman till mamma & ja gjorde mig iordning. Sen tog vi cyklarna och cykla bort till Sara och Tony. :) Hade en jätterolig kväll! :) Vi grillade, drack alkohol, spelade dart, kubb och guitar hero. :) Mycket lyckad kväll!! :) Pojkarna gick ner till krogen och jag & Sara satt kvar hos dom & tjöta om allt möjligt. :) Trött som aset blev jag innan dom kom tillbaka så det var inte roligt att cykla hem. :( Men de gick. ^^ Va hemma tio över tre tror jag så blev sängen direkt. ;)

Idag vaknade jag vid kvart över elva och mamma kom med gumman vid tolv. :) Så beställde jag och älskling pizza. ;) Sen har mormor vart här, jag har småstädat lite, pappa Kjell har vart här och sen har jag & älskling tagit en promenad till stan. :) Nu har jag tagit en dusch och älskling har lagt gumman. Ska kolla tv eller film och mysa lite med älskling.

Imorgon blir det jobb 7-13.30. Ska försöka städa lite efter det och på kvällen blir det en promenad. ;)

Ha de bra!

Kommentarer
Postat av: Anja

Det låt som en mycket trevlig o lyckad helg:)

2011-08-14 @ 21:34:16
URL: http://bettyooop.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback