Datum: 2011-08-03  |  Tid: 08:37:45 Allmänt  |   Kommentarer (1)

Onsdag.

Nu va det allt längesen jag skrev. ^^ Kommer inte direkt ihåg va ja gjort sen ja skrev sist men...

Jobbade måndag, tisdag, onsdag och torsdag.

På onsdagen va ja ner till stan efter jobbet och träffade Sara och köpte biljett till HC. Tog även en fika & Jeanette kom en sväng.

På torsdagen va ja också ner till stan med Sara. In på banken och sen in på My shop. Köpte lite kläder till gumman. :) Tog sen en fika. :)

Fredagen kommer jag inte ihåg va ja gjorde på förmiddagen... Vid halv tre/tre kom Kattis och hämtade mig oså åkte vi till stan och hämta Sara och sen vidare mot Karlstad. :) När vi kom fram till Karlstad var vi först in på biltema för jag skulle ha cykelsadel. ;) Åkte sen till Bergvik och in i massa affärer. :) Köpte tre klänningar, två vita bodys, två par strumpbyxor och ett par skor till gumman. :) Käka sen på Subway. :) Va in på Ikea sen & där köpte ja massa grejer. Hörnhänder till bordet, spärrar till köket, kontaktskydd, rosa mattor, spjälskydd, stekpanna, toasits, the, liten hylla sen kommer jag inte ihåg. ^^ Efter Ikea åkte vi till Arvika för att kolla/köpa barnvagn men det visasde sig att de var fel vagn. XD Så de va surt! Men vi hade en rolig roadtrip iaf. XD Va hemma runt elva. ^^ Mycket rolig dag. :)

I lördags var jag ner till Marie på kaffe. Sen åkte vi ner till My shop & där köpte jag en klänning och en solhatt till gumman. :) Va in på Ica en snabbis & sen hem. Åkte sen till Bengtsfors för & kolla på en barnvagn. Ja, gumman, Marie, Alvin och Noah. :) Varmt va det och jag köpte vagnen. :) 500kr. ^^ En me tre hjul så mycket lättare att gå med den. :) Nackdelen är att det inte går att låsa framhjulet. Men men. ^^ Sen är den ganska stor men de skiter ja i. ;) Åkte sen hem och tog en liten premiärtur me vagnen. ^^ Hoppa sen in i duschen och gjorde mig iordning och cyklade sen hem till Sofie. Sara va där också. :) Satt där & drack och tjöta och gick sen vidare till HC där de va Jay Smith och Von Benzo. ^^ Mycket kul. :) Köpte sen pizza & cykla hem. ^^

Söndagen kom mamma och hämta gumman & ja sov till halv tolv. :) Hoppa sen in i duschen, käkade och cyklade iväg till jobbet. Jobbade 14-21.

Måndag; Jobba 7-14. Cyklade hem och åkte me mamma ut till stugan. :) Gumman badade i sjön och de tyckte hon va jättekul! :) Jag och älskling tog även en liten tur me båten och sen bada vi. :) Åkte hemåt & handlade först. Gick sen ner till Marie en sväng & såg då att gumman hade fått utslag så åkte ner till vårdcentralen för Balder hade ingen tid förrän halv nio & på vanliga vct fick vi kl sju. Så skyndade oss ner för klockan va tio i sju. Men tji fick vi, som vanligt kommer man inte in i tid på vanliga vct så tror inte vi kom in förrän tio i åtta. Suck. Värdelös läkare va de iaf. Han sa att de va vattenkoppor men vi tyckte inte de stämde så gick in till Balder iaf och frågade om dom kunde ta en snabbtitt. & inte va de vattenkoppor inte. Antagligen en allergisk reaktion. Ja tänker då aldrig mer gå till vanliga vct iaf! Men iaf... Nu måste vi alltså försöka ta reda på vad gumman är allergisk mot. Har några aningar så får hoppas vi får veta snart!

Igår jobbade jag 7-16. Cyklade hem och städade. Älskling åkte sen iväg och fiskade och jag & gumman tog en promenad till Servus och sa även hej till Veronica. :) Gick sen hem och gjorde inte så mycket. Gumman somnade halv tio & ja la mig vid tio. ^^

Idag får vi se vad som händer. :) Ledig idag och imorgon sen jobbar jag 14-21 fredag, 7-13/16-21 lördag & 7-16 söndag. Tuff helg men det är pengar. ;) Haha.

De var väl i stort sett vad jag gjort den senaste veckan. Har säkert glömt något men. Haha.

Annars så har jag jätteont i mina tår så kommer antagligen få operera dom igen. Varar och ser inte alls bra ut... Suck...

Gumman kryper för fullt och ställer sig upp. ;) Så nu gäller det att hålla koll. ^^ Klättrar på mig heeela tiden! Hehe. Igår fick hon en saccosäck som fanns på Netto. :) Inte så jätteintressant just nu men det är väl för att hon har fullt upp med att krypa och stå. ;)

Ha de bra!



Kommentarer
Postat av: Anja

Både kryper o står upp, ja här går det fort för henne ser jag! Mycket fina bilder! E så kul o se:)

2011-08-03 @ 12:15:03
URL: http://bettyooop.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback