Datum: 2011-08-08  |  Tid: 20:22:19 Allmänt  |   Kommentarer (0)

Nu är jag igång!

Idag har jag börjat mitt nya liv! Haha. Nä men har äntligen börjat ta tag i detta med maten. Har börjat lite smått innan men nu är det på allvar. ;) Äter mindre mängder lite oftare. :) Har gått riktigt bra och jag är inte småsugen hela tiden som man annars brukar vara. Har ätit med ca 3-4 timmars mellanrum och det har varit knäckebröd som mellanmål. Något enkelt till lunch och en "riktig" kvällsmat. Får hoppas jag klarar av och fortsätta såhär nu. ;) Nu ska jag bara orka börja röra på mig också. Haha. Men börjar ju bli lite kallare ute nu så känns skönare att ta en promenad utan att svetten rinner så fort man kommer utanför dörren. ^^ Så håll tummarna för mig. ;)

Idag var Natta här en sväng på kaffe. :) Efter det var jag ner till Marie en sväng & tjata lite. Annars har jag inte gjort så mycket idag.

Blir ett kort inlägg nu, har inte så mycket mer att skriva om. ;)

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback