Datum: 2011-08-08  |  Tid: 08:01:20 Allmänt  |   Kommentarer (0)

Måndag.

På lördag kväll kom Sandra och Diddi förbi oså satt vi på balkongen & drack lite vin och tjöta. :) Mycket trevligt! Tror dom gick hem vid halv tolv och jag gick & la mig. Sen vid halv tre kom älskling hem & väckte mig för han hade köpte me en pizza till oss. ;) Blev sängen ganska fort för jag var trött och hade jätteont i knät!

Söndag, vaknade vid tio tror jag & ca en halvtimme efter kom mamma med gumman som sovit där. ♥ Hoppade fortfarande på kryckor så det var lite besvärligt... Sen blev gumman jättetrött men vägrade somna så jag la mig i våran säng med henne för & se om hon somna då men de gjorde hon ju inte. När jag då reste mig upp så insåg jag att jag hade foten på golvet. :O Så ja försökte sträcka ut knät och det gick nästan helt. :D Så då började de släppa. :) Va inte helt bra först för kändes som att det var svullet så hade fortfarande kryckorna men efter ett tag släppte det helt och nu är jag helt bra. :) Eller ja, gör ju lite ont men inget som påverkar så. ^^

Så det blev lite städning igår som verkligen behövdes. Tvättade även tre maskiner med tvätt så är tvätt i hela badrummet. XD Men men. ^^ Va även iväg till EuroCash & handla lite och sen kom Diddi på en kopp kaffe. :)

Vet inte riktigt vad de var med gumman igår kväll. Hon brukar somna runt sju men igår var hon jättepigg. Vid halv åtta klia hon sig i ögonen så prövade att lägga henne men det gick inte. Så fick hon va vaken en stund till. Sen försökte vi igen vid åtta men det funka inte det heller. Sen va hon jättetrött men vägrade sova så tog jättelång tid innan hon somna. :S Så ja & älskling satte på en film & käka kvällsmat. Vid halv elva vaknar gumman och vägrar somna om. Så hon fick komma ut till oss. Sen va hon jättetrött men vägrade sova så fick kämpa en bra stund. Till slut fick vi ta vagnen för antingen börjar hon bli förkyld eller så är det tänder för när vi la henne i vagnen och tog ryggstödet på lite sittandes så hon fick upp huvudet lite så gick det bättre. Hon har dock krånglat lite inatt men inte så mycket som hon skulle kunnat. Hon vakna vid sex men jag lyckades få henne att somna om så vi gick upp kvart över sju. :) Så nu har vi precis käkat frukost. :)

Kollade som sagt på film igår och då kollade vi på "Red Riding Hood". Riktigt bra film! Den rekommenderar jag starkt! ;) I förrgår kollade jag också på en riktigt bra film, "Tristan & Isolde". Fy va bra den var! Satt på helspänn & va nära på att börja grina flera gånger. Haha. Så om ni inte har sett den. SE DEN!! Eller ja, se båda!! ;)

Idag kommer Natta hit vid ett. :) Förutom det vet jag inte riktigt vad som händer. Får se. Är iaf ledig idag, imorgon och på onsdag och jobbar kväll på torsdag. ;) Så det är skönt. ^^ Speciellt med tanke på knät.

Nä, nu ska ja ta & borsta tänderna och få på mig lite kläder så jag piggnar till lite. ;)

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback