Datum: 2011-08-20  |  Tid: 20:00:44 Allmänt  |   Kommentarer (1)

Lördag.

Ett tag sen jag skrev igen...

I måndags skulle jag jobba 7-13.30 men vaknade på morgonen av att jag inte hörde något och det pulserade. Åkte ner till vct vid tio och dom spolade öronen. Skönt att få det gjort. Dock hör jag fortfarande inte helt bra på höger öra. :S Får nog gå tillbaka... Jag tror att det var måndagen Natta kom hit också. :) Drack kaffe och tjöta. ;)

Tisdag kommer jag inte ihåg vad jag gjorde... Har så dåligt minne... Kanske var då jag var hos Sara. ^^ Kollade på tv, rensade hennes garderob mm. ;)

Onsdag städade jag lite på morgonen. Sen vid tolv kom Marie, Alvin och Noah. :) Käka lite mat och sen kom Lina och Tuva. :) Så det blev kaffe och tjat. :) Mycket trevligt!

Torsdag jobbade jag 7-13 & direkt efter jobbet mötte jag upp Sara på stan och så gick vi till Gullsjö Gym. Köpte oss ett månadskort och tränade en timme. ;) Märktes att man va väldigt otränad och jobbigt va de men jag trodde faktiskt att det skulle va jobbigare. ^^ Så det var skönt iaf.

Fredag, mötte upp Marie J och vi gick bort till Lina och Tuva. :) Mycket fint hus. :) Sen kom även Marie och Noah & det blev kaffe och tjat som vanligt. ;) När jag gick hem spöregnade det & ja gick i tofflor och linne. ;) Va jämt lite blöt när ja kom hem. ^^ Men bytte om fort, slängde i mig lite mat & åkte sen me Marie ner till stan & mötte upp Sara vid gymet. :) In & träna ca en timme & sen hem. Duscha & sen tjöta me älsklings mor & bror som va här. :)

Idag har jag städat lite. Vart & handlat, stått på bion, handlat igen och sen handlat igen. XD Nu har vi precis käkat tacos. Gumman är hon sin mormor och ska sova där inatt. Vi ska ner till Marie och Tomas & kolla på den nya Fast And Furios. :) Trevligt!

Imorgon är det sista jobbdagen 14-21.

För att uppdatera lite om gumman nu då så säger hon mamma och pappa hela tiden. :) Men mest mamma, speciellt när hon e ledsen. Haha. ;) Så söt så. :) VÄLDIGT mammig. Nästan så det blir lite jobbigt. ^^ Tommy kan knappt ta henne och gå ifrån mig utan att hon skriker. Haha. Kommer nog en tid när det blir tvärtom. ;) Kryper fort som faan! Svårt att hänga me. ;) Drar ur sladden till teven ibland. ^^ Går lite vid soffan och bordet. :) Sover bättre på dagarna, alltså längre än en halvtimme. ;) Igår och idag har hon sovit runt en timme två eller tre gånger om dagen. :)

Ja det var väl de. :) Blir tyvärr inga kort. Orkar inte lägga in från kamera och mobil. ;) Får ta de någon annan dag så kanske det blir ett enbart bildinlägg. ;)

Ha de bra!

Kommentarer
Postat av: Anja

Åh vad kul att läsa om Hailey:) Jobbigt för Tommy nu där hon e extra mammig hehe! Saknar dock nån bild i detta inlägg;P

2011-08-21 @ 00:41:45
URL: http://bettyooop.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback