Datum: 2011-08-06  |  Tid: 13:06:35 Allmänt  |   Kommentarer (2)

Dumma knä!!!!

Idag började jag jobba klockan sju. Allt flöt på och sen var det lunch till dom boende. Jag började förbereda, tog på mig förklädet, sätter mig på huk och ska ta fram en "bytta" med mat. Reser mig upp och det tar stopp. Då har mitt JÄVLA KNÄ låst sig! :@ Förbannade jävla skit!!!! Så mina arbetskamrater fick köra mig i rullstol till kontoret så fick jag ringa mamma som fick komma och hämta mig. :( Så nu kan jag inte jobba varken ikväll eller imorgon. :( Som tur är så är jag ledig måndag, tisdag, onsdag så hoppas verkligen att det löser sig tills dess!! Brukar inte ta mer än en vecka... Men de är ju så jävla typiskt! Åh!! Tänk om jag bara kunde få tiden till magnetröntgen som jag väntar på... Så kanske dom kan operera knät så det kanske blir bättre!?!? Men det är ju bara att vänta....

I torsdags kom Emelie, Oliwer och Linus hit oså åkte vi till Kalven. Gumman fick bada & de tyckte hon var lika kul som vanligt. :) Våga dock inte bada henne för länge ifall hon skulle bli kall så vi satt på stranden sen. :) Va där ett bra tag. Åkte sen in till stan, köpte pizza & satte oss vid åmålsån och käka. Hade riktigt trevligt. :)

Åkte sen hem & gjorde inte så mycket på kvällen. Kolla på film me älskling. "Hop". Jättebra film. :D

Igår gjorde vi inte så mycket på dan. På kvällen jobbade jag 14-21. Åkte hem & kolla lite på tv oså.

Idag... Ja det har ja ju redan skrivit om... Suck! Så för mig blir det inte mycket gjort nu de närmsta... Ser ut som ett bombnedslag & skulle behöva städa men det går ju inte. :(

Inatt hade gumman feber och spydde två gånger. :( Hon va även vaken ca en timme inatt men hon va på bra humör så skulle tro att det är tänder som spökar... Vi varken ser eller känner någon men det kan ju börja tidigt så får hoppas att tänderna kommer fort.

Ont som faan i ena tån oxå. :( Så ska ringa vct när knät är bra så får dom boka en tid till mig i Bäckefors oså ska jag se om dom inte lika gärna kan ta bort hela nageln så det blir bra någon gång...

Nä, nu ska jag sitta och tycka synd om mig själv... Älskling & gumman är ute och går så får se när dom kommer hem. ♥

Ha de bra!


Kommentarer
Postat av: Anja

Nä fy faan vilken jävla otur du har med detta jävla knät.. Tycker läkarna skulle hjälp dig för längesen! Åh sen tån på detta oxå, ja du får tycka synd om dig sjäv;P

Ja mycket bra film tyckte jag med:D

Fick mig ett stort leende te den härliga bilden:)

2011-08-06 @ 14:20:49
URL: http://bettyooop.blogspot.com/
Postat av: Sandra

Oj 4e, då har du hunnit med några vagnar då :p Jag är riktigt sugen på en ny vagn nu jag, men det finns ju lite att välja på och vill gärna bli nöjd :)

2011-08-06 @ 14:34:13
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback