Datum: 2011-04-27  |  Tid: 22:52:25 Allmänt  |   Kommentarer (1)

Stan!

Tog en promenad ner till stan förut för & hämta ut mitt paket ja beställde från HM me lite kläder i. :) Beställde fyra linnen & en tröja men tyvärr passa bara två linnen. :( Dom andra va för stora. :( Dom som passa sitter egentligen lite tajt men de skiter ja i. Orkar inte bry mig om hur ja ser ut längre. XD Men nu måste ja ta tag i detta & lyckas gå ner i vikt! Skitsvårt & hitta kläder när ja har gått upp så mkt. :(

Kommer så väl ihåg när ja va gravid & åt hela tiden oså sa ja att ja skulle ta tag i de efter förlossningen, men de e faan lättare sagt än gjort. :S Usch. Men men. De får ta den tid de tar. E väl mest ja som tänker på de hoppas ja! ^^ Vill verkligen bli så smal igen som ja va för två år sen. Men ja ska lyckas! Håll tummarna för mig. XD

Nyss kollat på ett avsnitt av Greys Anatomy. E verkligen jättesugen på & ladda ner nästa avsnitt men klockan e för mkt. Ja får passa på & gå & lägga mig medans gumman sover. :) Ska pröva & bara ge henne nappen när hon vaknar vid tolv & se hur de funkar. ^^ Hoppas de går så hon kan börja sova bättre.

Imorn blire ner till stan & träffa Sara & lämna papper till soc. Alltid lika kul... Trevligt & träffa Sara iaf. :) Får se va de blir mer. Har inga planer alls. Älskling ska ju till Säffle på jobbintervju! :) ♥

Ha de bra!

Kommentarer
Postat av: Anja

Hur gick det för dig på din intervju då? Åh hur gick det för Tommy? Håller tummarna för att nån av er får nåt (eller båda om det nu funkar med lillan) :D

Åh väldigt klockren bild tycker jag, toksööt!

2011-04-28 @ 19:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback