Datum: 2011-04-30  |  Tid: 15:44:37 Allmänt  |   Kommentarer (0)

Sjuk!

Igår kom morfar & hämta oss alla tre jämt innan nio oså åkte vi till Svanskog. Älskling skulle ju på arbetsintervju & ja & Hailey åkte hem till Natta under tiden. :) Drack kaffe & tjöta. :) De hade gått bra för älskling så nu får vi hålla tummarna att dom ringer honom till veckan. ;)

Åkte sen mot stugan. När vi satt i bilen börja ja bli väldigt illamående. Tänkte att de va pga att ja drack så mkt kaffe på tom mage. Så när vi kom fram till stugan tog ja mig en smörgås & ett glas mjök. Hjälpte lite för stunden blev succesivt värre... Älskling såga ner lite träd & buskar & hjälpte morfar lite. Ja gick & la mig en sväng för & se om de skulle blev bättre men de blev bara bättre i några minuter. :( Sen gjorde mormor mat & ja åt ganska fort för tänkte att de va mat som behövdes. Men orka inte så mkt som ja brukar & de blev inte så mkt bättre. :( Åkte sen hemåt & va även in på EuroCash en sväng. När vi kom hem blev ja bara dåligare & dåligare... Kändes som ja hade feber & mådde jätteilla & fick springa på toa ett par gånger. :( La mig i sängen men frös som faan så fick ta mig ett jättevarmt bad men de hjälpte inte för frös lika mkt ändå. :( Så gick upp & la mig igen. Tog då även på mig en tjocktröja & vantar & hade två täcken. Fick springa fram och tillbaka till toan så gav upp med & ligga i sängen så la mig i soffan istället. Så höll de på ett par timmar & sen lugna de ner sig lite iaf. Älskling fick ta gumman för ja kunde verkligen inte. :(

Som tur va så fick ja iaf sova lite inatt. Älskling va vaken hela natten & tog gumman så ja skulle få sova. Sov ca två timmar sen fick ja gå på toa, sov två timmar sen toa. Så höll de på. Vid sex/halv sju gick ja upp oså fick älskling sova. Ja e j*vligt tacksam över att ja fick sova en hel del iaf. Dom flesta som har magsjuka brukar ju få va vaken hela natten. Så ja har ändå haft tur. *peppar peppar*

Kvart över tolv väckte ja älskling för då mådde ja jätteilla så fick han ta gumman. Sen har ja låge i soffan i stort sett hela dan. :( Springer på toa då & då men nu kan de gå typ två timmar mellan varje gång. Har fått i mig en & en halv smörgås & lite cola. Dricker även vatten så ja inte ska bli uttorkad. Nu har älskling & gumman precis kommit hem från stan. Dom gick ner & köpte popcorn till mig. :)

Har även gått ner två kilo under tiden ja har vart sjuk. Haha.

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback