Datum: 2011-04-05  |  Tid: 20:39:23 Allmänt  |   Kommentarer (0)

Promenad & vct!

Idag tog älskling Hailey på morgonen oxå. :) Sen vid nio så gick ja upp & gjorde mig iordning & vid halv tio la ja skrutta i vagnen & gick. Gick bort till Karlberg & hem till Sara. :) Fick kaffe & frukost när ja kom fram. :) Senare kom även Sanna. Så vi tjöta & drack kaffe oså. Sen när ja tänkte dra mig hemåt så börja de regna. :/ & ja gick ju i tofflor eftersom min tå inte vill bli bra så ja fick ta bussen hem ist.

Käka mat när ja kom hem & sen kom mormor en sväng. Sen kom mamma & hälsa på & sen körde hon mig ner till vct. Hade tid halv sju men kom in sju. Hon i receptionen sa till mig att dom låg efter i tidsschemat så ja visste att de skulle ta tid. ^^ Men iaf så va ja där för knölen ja har fått framför örat. Så han titta i halsen, titta i öronen, kände på halsen & på knölen osv. Så sa han att ja ska komma tillbaka imorn kl nio & lämna blodprov. Visa även tån & han sa att han inte tyckte att operation behövdes eftersom ja sa att de blivit bättre. Men fick iaf penicillin eftersom de varar så mkt. Äntligen!! Så ska hämta ut de efter ja vart på vct imorn & förhoppningsvis så tar de bort knölen oxå. :)

Nu har vi precis käkat kvällsmat & ja ska ta & hoppa in i duschen! :) Hade ett missat samtal från kommun förut så antaglien va de angående sommarjobb! :D Så håll tummarna för att dom vill ha mig i sommar. ;) Hehe...

Ha de bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback