Datum: 2011-04-03  |  Tid: 09:31:54 Allmänt  |   Kommentarer (0)

Lördagsmys!

Igår kolla vi på film & käka godis & myste. :) Kollade på en jättebra film som heter "The Water Horse". Rekomenderas verkligen! :)

Sen fick ja för mig att vi skulle byta tillbaka sovrum igen. Haha. Ja kan aldrig bestämma mig. ;) Men har tänkt på de ett tag av många anledningar så igår bestämde ja mig & vi gjorde de direkt. ^^ Blev mkt bättre! Passar bättre me gröna väggar till ett barnrum & svarta väggar till ett sovrum & inte tvärtom. ;) Sen kändes de konstigt & ha sovrummet vid köket... hehe. ^^ Får vi se va länge ja vill ha de såhär. Haha. ^^

Skrutta somna inte förrän typ halv tolv igår så hon "vakna" & fick mat vid sex & sen sov hon till halv nio. Härligt! :) Såna nätter gillar ja. :) Funderar på & försöka få henne att somna vid halv tolv varje natt för hon sover bättre på nätterna då. :) Får se hur vi gör. ^^

Nu har ja precis rensat i bokhyllan som står i Hailey´s rum. :) Så nu e alla skitsaker borta. Hehe. Måste bara ha en låda så ja kan plocka ner alla vinglas oxå eftersom de aldrig används ändå. ;)

Sen ska ja rensa garderoberna & hänga in alla hennes kläder som ska hängas oså. ^^ Skönt när de e klart!

Idag kommer Elis hit. :D Kanske tar en promenad, beror på va blött de e ute eftersom ja fortfarande måste gå i tofflor. Hehe. Prövade igår när ja & Emelie tog en promenad me mina vanliga skor men min tå blev då värre igen. :( Så får helt enkelt gå i tofflor tills de e helt läkt. :/

Nä, ska mysa me skrutta nu. ♥

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback