Datum: 2011-04-15  |  Tid: 22:31:13 Allmänt  |   Kommentarer (0)

Fredag!

I förmiddags tog ja me mig skrutta & tog en promenad. :) Gick sen hem & satte mig på uteplatsen eftersom hon fortfarande sov. Mormor kom förbi & skulle ut me Tobbe (hunden) så ja gick me en sväng till. :) Satt sen ute hos mormor & morfar i solen & njöt. :) Gick sen hem & plocka lite innan skrutta vakna. :)

Gick sen ner till Marie på en kopp kaffe. :) Gumman fick va kvar hemma hos pappa. ♥ Gick sen hem men då skulle älskling åka iväg & hämta ett akvarium på 600 liter så ja gick ner till Marie & Tomas igen. ^^ Fast först tog ja & Marie en kort promenad så skrutta skulle somna. :) Satt sen & tjöta om allt möjligt en bra stund. ;) Sen fick ja & Marie för oss att vi skulle gå till stan så vi börja greja me barnvagnarna för vi fick ta varandras för att Alvin skulle kunna sova. ^^ Så hon tog min kombivagn till Alvin & ja tog hennes sittvagn till skrutta som vi fick lägga en mjuklift i så hon skulle kunna va vänd mot mig ist eftersom den vagnen bara går & ha framåtvänd. :P Så vi krångla en bra stund me de. XD Men till slut kom vi iväg. :) Gick ner till konsum & handla & sen hem. Jäkligt varmt va de & ja hade ju tatt på mig för mkt kläder som vanligt. Haha. Men de gick bra. ^^

När ja kom hem så fick ja en rejäl chock när ja såg akvariet! :O Va ju ganska mkt större än va ja trodde att de skulle va iaf. XD Lite väl stort men de e fränt. :P Lägger in bilder när älskling e klar me & få i fiskarna oså. Kommer se jäkligt tomt ut innan vi får växter oså men. Man kan inte få allt på en gång. XD

Usch, har ont i heeeela kroppen känns de som. :S Ja e inte van & röra på mig såhär mkt som ja gjort dom senaste dagarna. XD Men de e skönt. Ett steg närmare "målvikten". Haha. Har bara ett X antal kilon kvar. :( Usch, har nästan inga kläder alls som passar. :/ Lite segt! Speciellt nu när de börjar bli varmt oså. Har en fin vårjacka som ja älskar men de går inte på mig. :'( Men ja har ju bara mig själv & skylla... Bara ja fortsätter me mina promenader så borde ja ju gå ner i vikt. ^^ Kanske inte jättefort men de får ta den tid de tar. :)

Nä, nu ska ja snart lägga gumman så ja oxå får lägga mig. ;) Imorn e de marknad! :) Hörs imorn! Gonatt! ♥



Gumman & Alvin så söta tillsammans. :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback