Datum: 2010-11-17  |  Tid: 19:28:12 Allmänt  |   Kommentarer (0)

Sjuk...

Usch va dålig ja blev då. :(
Har vart illamående ett par timmar så la mig & sov en timme i hopp om att de skulle försvinna.
Illamåendet blev lite bättre men då fick ja huvvevärk ist & känner mig jätteförkyld & svimfärdig så fort ja ställer mig upp. :( Buhu. Mamma va snäll & kom hit förut & gick ut me Spiken en sväng. <3

Magen har sjunkit ner jättemkt idag oxå. Min mamma, mormor & morfar har fått för sig att ja ska föda inatt. XD
Tror ju dock inte ja. :P Kan allt vänta lite. :)

Idag har ja inte gjort mkt alls. Typ bara vart hemma. Va hos mormor & morfar en sväng förut oxå.
Sitter & kollar på Biggest loser nu & ska snart ta mig lite glass tänkte ja. ^^

Imorn kommer älskling hem. :D Wiiie! Saknar han! <3

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback