Datum: 2010-12-09  |  Tid: 22:02:24 Allmänt  |   Kommentarer (0)

Suck, suck åter suck!!

Va allt krånglar för mig ikväll! :@ Satan!
Först skulle ja kolla på Biggest Loser. De va första finalavsnittet så man skulle få se hur mkt alla deltagarna hade gått ner... Tro faan på att de börjar hacka utav helvete... Så i pausen tryckte älskling på RESET för de har dom på Telia sagt att man ska göra om de krånglar så... Funka en stund sen börja de igen & sen haka hela jävla skiten upp sig. Hände ingenting. Samtidigt som detta så börja internet krångla för mig ( trodde ja ). Kom inte in på Facebook fast älskling gjorde de på sin dator. Sen kom ja inte in på msn & massa skit. Till slut blev ja så förbannad så ja drog ur boxen, tänkte slänga ut den genom balkongen men bestämde mig för att inte göra de utan ja slängde in skiten i garderoben & gick sen & satte mig i gungstolen i bebisrummet där ja satt en timme. Mitt hjärta slog inte dåligt fort! Usch va arg ja va!

Nu har ja lugnat mig & teven har bättrat sig. De hackar fortfarande ibland men inte lika mkt som förut som tur e. Facebook går de inte & komma in på men e iaf inget fel på internetet. Msn kommer ja inte heller in på & de vette faan varför. :S Älskling har försökt fixat de men de funkar ju inte. :S ååååhhh! Får hoppas att de löser sig snart!!

Imorse kom älskling in & väckte mig me frukost på sängen. <3 Myyys!
Gick sen upp & kolla på Våra Bästa År. Hoppa sen in i duschen & senare åkte vi bort till mammas jobb & hämta en tvättmaskin. Mamma fick den oså bytte vi. :) Ja ville hellre ha en frontmatad & mamma en toppmatad så de blev bra. :) Dock får vi inte plats me skötbordet inne på toan nu men vi ska göra en annan lösning. :) Blir nog bra. ^^

Va sen hemma & gjorde inte så mkt. Ja sov en stund & sen åkte vi me morfar till Returen & kolla lite & sen Netto. Åkte sen hem & har åte mat & grejer.

Kollar på film nu; Death Race. Har sett den förr & den e jäkligt bra. :D Tror dock inte ja orkar titta så länge för e trött. ^^

Imorn vet ja inte va vi ska hitta på. Älskling ska till ams klockan nio & ja ska nog städa lite. Om ja hittar ngt & städa. XD Ska iaf byta sängkläder. Idolfinalen e ju imorn kväll oxå & de måste ja se! Jävlar om teven fuckar sig då! Då åker den nog garanterat ut genom balkongen. Haha. XD

Nä, blev lite långt inlägg nu. ^^

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback