Datum: 2010-12-15  |  Tid: 12:47:39 Allmänt  |   Kommentarer (0)

BF+2

Ja kan knappt gå, ja e trött, ja kissar minst varannan timme ( speciellt på natten ), min rygg pajjar bara ja tömmer diskmaskin, ja får huvvevärk så fort ja gör ngt. Mina fötter, ben & händer e så svullna så de gör ont när ja går ell tar i me handen. Ja e nervös för resan till sjukhuset. Ska vi ta Näl ell Karlstad? Kommer de va snöstorm? Tänk om vi kör av vägen & ja sitter fast samtidigt som ja måste föda. Tänk om bebben har navelsträngen runt halsen? Kommer h*n få epilepsi ( Tommy hade de när han va liten ) Tänk om vi krockar på hemvägen me en nyfödd bebis?

Åååååååhhhhhh! Ja blir snart galen! Vill bara va hemma & ha allt överstökat nu! Så man kanske kan slappna av lite iaf. Ja, ja vet att man aldrig kommer slappna av utan alltid va orolig att de ska hända bebisen ngt men nu menar ja inte så. Utan ja menar slippa va orolig för vädret mm.

Börjar bli extremt jobbigt & bara gå & vänta nu. Speciellt när julafton närmar sig. Ja vill ju va hemma då. Med bebisen. För min mormor/moster ska antingen köpa en tomteklänning ell tomtedräkt beroende på om de blir en tjej ell pojk. <3 Sååå gulligt. :) Men me min "otur" så ligger ja väl på bb på julafton. :(

Så irriterande att ibland får ja så ont (förvärkar) så ja verkligen tror att de drar igång men såklart så ger de sig. :(

Usch, ett riktigt klagoinlägg idag! Men nu e de inte kul längre! :(

KOM UT BEBIS! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback