Datum: 2010-12-07  |  Tid: 17:01:50 Allmänt  |   Kommentarer (0)

Barnmorskan.

Gick upp lite innan nio imorse & slängde mig in i duschen & tog mig en snabbdusch. Gjorde mig sen snabbt iordning & vid halv gick ja ut till bussen. Ångrar dock att ja inte tog på mig mössa som älskling sa då mitt hår fortfarande va pissblött så stelna de på ca fem sekunder när ja kom utanför dörren. XD Men men. De tina upp fort när ja väl kom in i bussen som btw va lite sen. :( Typiskt när de e kallt & ja har blött hår. XD

Iaf, åkte då bort till Sara. :) Så drack vi kaffe & kolla på Våra Bästa År & sen satt vi bara & tjöta om allt mellan himmel & jord. ^^

Vid tjugo i tre kom mamma & hämta mig oså åkte vi till familjecentralen. Hade tid kvart i... Så hon tog blodtrycket, låg precis på gränsen 140/80. (på gränsen eftersom ja e svullen överallt mm. ) så hon sa att ja har lätt havandeskapsförgiftning men de va ingen fara än. Men ja ska hålla koll på huvvevärk för de kan ändras jättefort. :S Men får hoppas att de inte gör de. ^^ Magen hade växt ca en centimeter så de va skönt. :) Huvvet låg heeeelt rätt & kommer inte flytta på sig så hon trodde de va dags ganska snart. ^^ Kan ju alltid hoppas. :)

Åkte sen in på EuroCasg en sväng & handla lite & sen hem. Har ströke gardiner & satt igång en maskin me tvätt. ^^ Fick låna ett par julgardiner av Sara som ja satte upp i bebisrummet. :)

Nä, ska springa på toa nu. ^^ Btw, inatt va faan ingen rolig natt. Va uppe & kissa halv ett, halv två, tre, fem, sex & sen vakna ja vid åtta men då lyckades ja somna om till tjugo i nio då ja gick upp & kissa & sen kunde ja inte somna om. :(

Men men... Ha de bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback