Datum: 2010-12-05  |  Tid: 18:01:27 Allmänt  |   Kommentarer (0)

2e Advent

Jahopp, då va de redan andre advent & ingen bebis har ploppat ut. ;) E ju dock beräknad nästa måndag så. ^^ Men ja hoppas h*n kommer nu under veckan. :P

De börjar tära på mig mer & mer detta me graviditeten. Min kropp e helt slut, ja e helt slut i huvvet, trött hela tiden & på konstant dåligt humör. :( Blir irriterad på mig själv för att ja e så irriterad & då blir ja ännu mer irriterad. :S En ond cirkel de där... Fick gå & lägga mig en timme förut för att ja va på sånt jäkla dåligt humör. :S Så kom ut nu bebisen & gör mig på bättre humör. :) <3

Idag har vi inte gjort så mkt. (som vanligt) Älskling har byggt ihop ett pepparkakshus. :) Mysigt. Ja har städat lite smått. Fyllt diskmaskin & satt igång den, städat inne på toaletten så de e rent & fräsch där & plockat lite smått. Ska städa mer imorn tänkte ja. Får se hur de blir me de. XD

Nu ska vi snart äta mat; kyckling & ris. :) Mummu!

Ha de bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback